Tweede week Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van BertineBoer - WaarBenJij.nu Tweede week Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van BertineBoer - WaarBenJij.nu

Tweede week Sydney

Door: Bertine den Boer

Blijf op de hoogte en volg

30 Mei 2015 | Australië, Sydney

Volgende week gaat het echte werk beginnen en start ik bij mijn stage. Ik heb er erg veel zin in. Deze week had ik nog vrij en heb ik nog mooi van Sydney kunnen genieten.

Op maandag ben ik met de veerboot naar Manley gegaan. Dit is een tocht van ongeveer een half uur over het water. Je hebt daar hele mooie natuur en ik heb daar een wandeling gemaakt van 10 km. Ja heus!:) Door de bush bush en langs de kust. 's avonds heb ik nog het Vivid festival in Sydney kunnen zien. Dat is een jaarlijks festival waarbij veel belangrijke gebouwen mooie lichteffecten krijgen.

Op dinsdag ben ik naar de Australian Museum in Sydney geweest. eerlijk gezegd was dat vooral een verzameling opgezette dieren . Niet heel interessant. =). Daarna ben ik naar het Hyde Park geweest in het centrum en heb ik daar ook het memorial centrum bezocht. Daarna heb ik de stad verder verkend.

Woensdag ben ik naar Darling Harbour geweest, een havenplaats in de stad. Je hebt daar mooie uitzichten en veel winkeltjes. Het was wel ontzettend toeristisch, maar zeker de moeite om te bezoeken.

Op donderdag heb ik alvast gekeken hoe ik naar mijn stage moest reizen en daarna heb ik een baai in de buurt van het hostel bezocht. Je merkt dat Sydney echt een havenstad is. Overal is er water en zijn er kleine bootjes.

Vandaag is het wat minder lekker weer en zie ik nog wel wat ik ga doen. Ben in elk geval er wel klaar voor op maandag te starten ;).


groetjes

  • 31 Mei 2015 - 15:04

    Je Moedertje:

    Leuk om alles zo te lezen.
    Succes volgende week met je stage.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2015

Tweede week Sydney

20 Mei 2015

Een eerste indruk

Actief sinds 20 Mei 2015
Verslag gelezen: 683
Totaal aantal bezoekers 1731

Voorgaande reizen:

20 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: