Een eerste indruk - Reisverslag uit Sydney, Australië van BertineBoer - WaarBenJij.nu Een eerste indruk - Reisverslag uit Sydney, Australië van BertineBoer - WaarBenJij.nu

Een eerste indruk

Door: Bertine den Boer

Blijf op de hoogte en volg

20 Mei 2015 | Australië, Sydney

Op 18 mei was het eindelijk zover, de reis naar Sydney kon beginnen. Op het vliegveld ben ik lief uitgezwaaid door m'n ouders, zusje en Faber. Ik was best zenuwachtig omdat ik nog nooit eerder helemaal alleen gevlogen heb. Ik vloog eerst naar Ghuanzou (China). In het vliegtuig was er genoeg aan films te zien en ik had ook genoeg te lezen meegekregen voor onderweg.

Na de eerst vlucht had ik 1,5 uur overstaptijd op China. Het was daar erg benauwd en ik was blij dat ik weer het vliegtuig in kon, omdat er dan tenminste airco was.

Op de tweede vlucht heb ik vooral geslapen. Wat wel heerlijk was, was dat deze vlucht half leeg was. Er was dus voldoende plek om wat breder te zitten en je spullen overal kwijt te kunnen.

Daarna ben ik naar het hostel gegaan en gelijk in bed gekropen. Veel zin had dat niet, want door het tijdverschil ben ik pas om 4 uur s'nachts in slaap gevallen.


20 mei was mijn eerste dag in Sydney. Omdat het de rest van de week regenachtig wordt, heb ik vandaag de wandeling van Bondi to Bronte Coastal walk gedaan. Onderweg kwam ik een zwitsers meisje tegen dat hier een taalcursus deed en samen hebben we een groot deel afgelegd. 's middags en ik lekker in de zee gedoken.

Tot nu toe is het erg lekker weer. Zelfs al verbrand en in de zee gezwommen. :) Ik begreep dat het in Nederland hagelde :P.

Vandaag heb ik een wandeling gemaakt door de royal botanic garden > ook ben ik langs the opera house geweest. Niet naar binnen geweest, dat komt misschien nog. En tot slot heb ik de Harbour Bridge gelopen, best een heel eind. Morgen ga ik het centrum in.

P.S. Het lukt mij niet om foto's te plaatsen op deze blog, maar ik zal wat foto's op Facebook zetten zo nu en dan.

Liefs
Bertine

  • 23 Mei 2015 - 20:13

    Gerrie:

    l He lieve Bertine,
    Wat leuk om je berichtje te lezen en ja ik zag prachtige foto's op je facebook.
    Fijne en leerzame weken Denk aan je,tot horens,warme groetjes ,tante Gerrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2015

Tweede week Sydney

20 Mei 2015

Een eerste indruk

Actief sinds 20 Mei 2015
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 1734

Voorgaande reizen:

20 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: